Vitamilk by Nadz
VITAMILK booster
24/09/2021
Lama tak belanja selpie.
Alang2 bersiap, meh la selpie sekeping π
Korang dah minum lum harini?
Kalau lum hadoo, meh la halo halo nad π
Ada PROMO baik punyaa ni
16/09/2021
Tadaaaa!
Ada yang tertunggu tunggu post nad ke? Hee
Syarat nak grab PROMO SET ni senang jee
Korang kena grab mix flavor bebeh π
Grab π« dan π boleh JIMAT RM10 wowww!
Dah la JIMAT, dapat rasa 2 perisa plak tu yumehhh! π€€
Cecepat wasap nad tauu utk order β€οΈ
16/09/2021
JIMAT RM10 gaisss dengan pembelian set kombo nii.
Wow ke wow sangatt? ππ€©
Tapi ada syarat tauu
Jeng jeng jengg!
Apa syarat nya tu?
Kena la tunggu next post gak hehe
16/09/2021
PROMO SET paling ditunggu-tunggu rakyat jelata!
Nad sure mesti ramai yang s**a PROMO nii π
Stay tuned next post ok!
18/08/2021
Kombo TERBAIK!
JIMAT banyakkk!
Beli banyak LEBIH JIMATT!
β€οΈ VITAMILK BOOSTER β€οΈ
Kulit lebih sihat dan sekata dengan minum Vitamilk!
Bukan itu jee malah boleh minum dengan seisi keluarga sebab bahan asas Vitamilk ni diperkaya dengan kebaikan dari SUSU KAMBING, KURMA, MADU & VITAMIN C π
Kebaikkan Vitamilk β¬οΈ
πΈ Mencerahkan Kulit
πΈ Mengurangkan Jeragat
πΈ Menghilangkan Kulit Kusam
πΈ Membantu Sistem Pelawasan
πΈ Membantu Menghilangkan Gastrik
πΈ Membantu Mengurangkan Masalah Senggugut
πΈ Meriahkan Susu Badan (Ibu Menyusu)
πΈ Membantu Meningkatkan HB (Ibu Hamil)
πΈ Mencerahkan Bahagian Badan Yang Gelap
πΈ Tidak Hamis
πΈ Tidak Terlalu Manis
Perisa: Chocolate π«
β
FREE SHAKER
β
FREE GIFT
β
READY STOCK
Nak order?
Klik je link ni ok π₯°
www.wasap.my/60177722087/VitamilkBooster
www.wasap.my/60177722087/VitamilkBooster
Ps : COD available area Kota Tinggi dan sekitar
Koranggg!
Nad nak bgtauu yang nad ada ready stock utk korang tauu π«
Jangan takut stock abes sebab nad dah prepare stock yang banyakkkk ut korang semua!
So, jangan lupa okk
Ingat ingat nad! Hee
12/08/2021
Awakk
Yee, awak yg tengah baca tu π€
Nad nak bagitahu nii
Area kota tinggi, nad boleh cod tau kalau awak nak order π
Order 1 ke 2 ke b*k ke semua nad layan hehe
Kalau yang jauh pun nak try ,
nad boleh je pos π
Ok?
Kalau awak nak tanya pape jangan segan2 klik je link wasap kat bio tu tauu
08/08/2021
Siapa je yang boleh minum ni?
Macam nad sebenarnya bf mom tauu.
Sedang breastfeed anak umur 1y6m.
Alhamdulillah, ok jee consume vitamilk nii π
Lelaki ke perempuan ke semua boleh minum xde masalah.
Korang dah try belum? π
03/08/2021
Sikit-sikit lama-lama jadi syantikk π₯°
Wahh gituu.
Kita buat peribahasa sendiri π€£
Betul wakk yang penting konsisten jee
Bukan muka je cerah, tapi boleh cerah 1 badan sebab ni ada vitamin C tau
Nak try flavor baru? π«
Jom wasap dengan nad!
Link klik kat bio .nadz πΉ
30/07/2021
Vitamilk chocolate is otw ! π«
Siapa peminat choc, jangan lepaskan peluang ni ok sebabbb
5 customers pertama yg grab dengan nad, nad akan bagi special tau π
Cepat cepattt jangan lambat lambat π
Link wasap klik kat bio oke
Click here to claim your Sponsored Listing.
