Milla Cosmetics
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Milla Cosmetics, Health/Beauty, .
02/12/2022
Salam jumaat 🌹🌹🌹
Bila ingin mendapatkan sesuatu
Belajarlah dengan memberi sesuatu.
Moga dipermudahkan urusan kita hari ini,
dibukakan pintu rezeki dan segala pintu kebaikan buat kita semua.
Amin yra.
30/11/2022
"Saya s**a shampu yang ada banyak buih baru puas"
Siapa macam ni?
Jom sis nak share pasal Sulphate Free. Buih or known as Sodium Lauryl Sulfate (SLS).
SLS kebanyakan digunakan dalam produk penjagaan muka, pencuci lantai dan penjagaan rambut.
Fungsi SLS dalam shampu ni adalah untuk bantu membersihkan rambut tapi jika berlebihan atau seseorang tak sesuai boleh menyebabkan iritasi.
So sebelum membeli satu2 produk better dapatkan consultation dulu ok. Untuk produk HEADS jangan segan cari tau.
Dapat sesuatu, jom belanja tap2 skrin sikit!
23/11/2022
Choose your shampoo based on your hair concern.
Setiap orang tak sama keperluan rambut tau. Ada masalah kelemumur berkuping, ada masalah rambut gugur atau pun yang sensitif dengan buih.
Sebab tu Sulphate Free Range (as known as Premium Nature Range) dibuat khas untuk korang yang sensitif dengan bahan kimia yang kuat especially buih.
Dalam Sulphate Free Range ada shampu untuk:
Kelemumur
Gugur
Bercabang
So you guys boleh pilih nak shampu yang mana. Nanti sis bantu guide!
16/11/2022
Ingat tak LuckyDraw headsbaby ?? End december ni tauu sempat lagi kali nak join now ada Promo RM10 off HeadsBaby Set 🙆🏻♀️🔥
Click link in bio to purchase ❤️
07/11/2022
'ADD ON PROMO' ‼️‼️‼️
Yes !!! set 1000ml pun ada tauu bukan 300ml je kita buat promo ni semua set ada pilih je mana mana finishing nak add on tau 😍🌹
04/11/2022
3 SEBAB KENAPA KITA PERLU CUCI RAMBUT 👇
Bersihkan kotoran seperti habuk, kelemumur atau kutu ✅
Buang sel kulit mati ✅
Bantu rambut tumbuh lebih sihat ✅
So penting kan cuci rambut untuk kekalkan bersih dan sihat 🤗
Click link in bio to purchase ❤️
27/10/2022
Appreciation post to my loyal customer 🌹
I paling ingat Laila ni sbb dia antara yang terawal beli dgn I combo 1000ml and I kene post luar dari semenanjung. Labuan - KL
Laila dah 3x repeat order dgn I ya and harus shampoo yg besar tu😍
Alhamdulillah
Tq Laila for always support my business walaupon mesti ada je yg jual Heads dekat area sana kan. Thank you😘
18/10/2022
Business ni my passion taw😍
I s**a share manfaat product yang I jual. I dapat share kebaikan.
Paling I s**a dapat good feedback dr my customer. Ada yang willing to share even i belum tanya pon okay ke x. Masyallah🤩
Dekat gambar ni semua utk I COD. Pon I s**a jgk sbb I blh jmpe my customer depan2😍 sllu through whatapp je kn.
Kalau nak order click je link kat bio I okay🌹
18/10/2022
Stress tak beli banyak product rambut duit habis banyak tapi tak berkesan?
Sama lah kita! 🤣
Tapi tu sblm I jumpa Heads taw. Sampai lah I guna sendiri and I decide nak share dgn lebih ramai orang.
Nak cari utk masalah rambut gugur, kelemumur, treatment blh tanya I😍 Whatapp link kat bio
17/10/2022
Kelemumur berkuping sampai jatuh ke baju? 🥶🥶🥶
Tu tandanya kulit kepala kering dan perlukan pelembap untuk jadikan ianya sihat.
Jom cuba Set Dandruff by HEADS yang mana memang terbukti berkesan untuk rawat masalah kulit kepala.
Grab sekarang sementara ada Add On Promo bulan ni.
17/10/2022
Dalam business ni trust yg penting kan❤️
Alhamdulillah i ada circle yg semua baik2. Alhamdulillah
Yang pernah beli dgn I Insyaallah akan repeat lagi. Selain I akan pastikan porduct I jual berkualiti i juga akan pastikan servis yg i bagi tiptop🤩
Nak beli Heads dgn I? Whatapp kat link atas taw💪🏻
13/10/2022
CLAY FANS YOU HAVE TO TRY HEADS MATTE FORCE CLAY!
Unique formula of wax gives hair special styling effects.
Contains which has extreme strong styling power, make fashion rave hair style easily.
This Water-soluble product can re-style hair at any time with cool dull color and absolute features.
How to use?
Apply with fingers to mold, spike, crunch on your dry hair. Let dry. Do not rinse.
