Mawarose_MamaBayu
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Mawarose_MamaBayu, Health/Beauty, .
Ada masalah macam ni ππ½
-masalah kulit kusam dan kering β
-masalah bibir kering & merekah β
-masalah berjerawat kulit tidak sihat β
: mmpunyai SPF30 , dpt melindungi dari sinar UV , melembabkan kulit , mengatasi kulit kering & kusam.
: dapat membaiki kulit bibir yang kering , merekah , mencerahkan bibir , Memberi perlindungan terhadap radikal bebas & pengeluaran jeragat pada p**i.
: melembabkan bibir , membuang sel2 kulit mati , melindungi bibir daripada sinar cahaya matahari.
πTEKAN LINK DI BIO π
Jom dapatkan sekarang dari HQ atau agent dan stokis yang SAH βοΈπ
Cuba komen antara produk mawarose yang belum ada dalam koleksi korang π
Mawarose produk ialah produk kecantikan yang sambil merawat kulit , masalah kulit kering , kusam , bibir merekah . Kini mawarose ada NEW BABY iaitu VELVET LIP MATTE, korang dah grab ke belum tu?
Jom dapatkan sekarang dari HQ atau agent dan stokis yang SAH βοΈπ
OFFICIALLY LAUNCHING βΌοΈ
VELVET LIP MATTE MAWAROSE DENGAN 2 PILIHAN IAITU GLAM LOOK & CLASSIC LOOK.
Hi, youβre gonna inlove with all the colours for raya. Sape2 nak dapatkan sebelum Raya,boleh order ASAP with stokis agen or HQ βοΈ
JOM BERAYA DENGAN MAWAROSE β¨
Formula ππΎπ
πππππ Lebih Lengkap sebab ππΎπ
πππππ dapat merawat bibir dari dalam.
Korang tak nak ke rawat atau bibir nampak cantik raya nanti ?
Korang yang ada masalah dengan warna bibir yang gelap, pilih ππΎπ
πππππ untuk atasi masalah korang.
Ramai yang bagi feedback positif tentang ππΎπ
πππππ ni.
Masih belum terlambat untuk nampak cantik & bibir sihat sekali gus raya nanti π₯°
Jom dapatkan sekarang dari HQ atau agent dan stokis yang SAH βοΈπ
, π΄πππ π©ππππππππ, π΄πππ πͺπππππ
πππ
Hari ni ramai dah whatsapp tanya. EXCITED betul eh!!
Bertenang ok guys 2 hari je lagiβ¦
Ok lah kitaorg share sikit vid untuk you allsβ¦
Excited takk?? Comment sikit sapa tak sabarβ¦
*Jangan lupa TURN ON notification nanti melepas!!
Happy weekend semua! Hope you guys enjoy the day and get enough rest π
Our best seller Lip Care yang boleh bantu masalah bibir kering, bibir yang gelap ataupun bibir yang kusam. + Also can use for your cheek.
Kelebihan pada bibir;
- Warna berubah menjadi pinkish sepantas 3 saat
- - melembutkan permukaan bibir
- scrub dead-cell secara semula jadi
- - perlindungan terhadap cahaya udara
Kelebihan pada p**i;
- Natural pinkish blusher
- - Memberi perlindungan terhadap radikal bebas
- Mengelakkan pengeluaran jeragat
Kelebihan Glowmist;
1. SPF30
2. BOLEH GUNAKAN SEBAGAI MAKEUP SETTING SPRAY
3. BOLEH GUNAKAN SEBAGAI SUNSCREEN
4. INSTANT GLOWING
5. INSTANT HYDRATES
6. INSTANT PROTECT
7. TRAVEL-FRIENDLY
Jom dapatkan sekarang dari SAYA nak bagi gift special ni π₯° βοΈπ
, π΄πππ π©ππππππππ, π΄πππ πͺπππππ
πππ
15/02/2022
π Promotion Bonus Edition & Glow Mist π₯
Bermula harini 15th Feb sehingga 28th Feb Mawarose kasi korang HARGA RUNTUH untuk semua produk Mawarose!! π€©π€©Best tak best!
π₯ Limited Time offer
Bonus edition RM4 discount!
Price from RM65 Now RM51, save RM14
π₯Beauty package offer
Bonus edition + Glow mist + pouch
RM98 only discount RM6
Price from RM114 Now RM98, save RM16
Korang ade masa berapa hari je tau utk grab harga murah kaw kaw ni! Jom sama-sama cantikkan kulit biar sihat & flawless π€π€
28/09/2021
CheeseTart Gebu by MamaBayu..π₯°π₯°π₯°
03/09/2021
Ready FLY KE SABAH
π₯°π₯°π₯°π₯° SET BEAUTY EDITION
3- BONES EDITION
1- CINTA EDITION
1- GLOWMIST
DALAM REZEKI KITA ADA REZEKI INSAN LAIN
Semoga REZEKI ini beroleh
KEBERKATA
AAMIINN
The GLOW MIST WITH SPF 30 First in Malaysia.π
GLOW, HYDRATES, PROTECT β¨
Benefits :
β’ Refresh & hydrates skin
β’ Instant glowing
β’ Smoothen Skin Surface
β’ SPF 30 UVA UVB Protection
β’ Anti-Pollution
β’ Make up setting spray
β’ Relaxing rose fragrance
β’ For face and body
Mawarose Glow Mist Laboratory Tested tau!
β No mineral oil
β No silicon
β No paraben
β Non comedogenic
β
KKM approved
LETS GLOW with our Glow Mist!
Glowβ¨β’Hydratesπ§β’ Protect βοΈ
Laayan goyang2 kepala je ye,, tk boleh goyang2 badan π€£π€£π€£π€£
