Obsess Cosmetics Teluk Intan & Kuantan

Obsess Cosmetics Teluk Intan & Kuantan

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Obsess Cosmetics Teluk Intan & Kuantan, Beauty, cosmetic & personal care, .

06/10/2020

[N E W I N ]

Dah bosan warna liptint sama je?! Nak try lain tapi warna tak tertarik di hati ?!

LIPTINT VELVET OBSESS

✅ tidak melekit
✅ melembapkan bibir
✅ warna menawan

RM 40/only

06/10/2020

[N E W I N ]

Dah bosan warna liptint sama je?! Nak try lain tapi warna tak tertarik di hati ?!

LIPTINT VELVET OBSESS

✅ tidak melekit
✅ melembapkan bibir
✅ warna menawan

ada 4 code liptint yg sangat cantik!

RM 40/only

Photos 27/08/2020

NEW VELVET LIPTINT EDITION. 4 warna yg sangat cantik kan?
Texture Velvet yg sangat ringan, tidak melekit, yg penting tak mengeringkan bibir. Korang wajib cuba texture velvet ni tauuu memang berbeza daripada Lipmatte. ❤️❤️❤️

27/08/2020

NEW VELVET LIPTINT EDITION. 4 warna yg sangat cantik kan?
Texture Velvet yg sangat ringan, tidak melekit, yg penting tak mengeringkan bibir. Korang wajib cuba texture velvet ni tauuu memang berbeza daripada Lipmatte. ❤️❤️❤️

Photos 27/08/2020

New Velvet Liptint Edition ada 4 warna yg sangat cantik 😍😍😍

Photos 20/08/2020

Salam Maal Hijrah! Have a blessed Muharram and may your new year filled with growth, blessings and happiness! 💜

14/08/2020

hi korang ni lah New Blusher 4in1 yg bakal dikeluarkan Obsess Cosmetics 💜
Semua code yang Cream Blusher tu di combine jadi satu 😍 yang bestnya ditambah dgn Highlight lagi 🤩

14/08/2020

Hi Obsess Lovers 😍
Officially launching on Monday, 17 August 2020. Tapi ada good news lah! Korang boleh start booking cream blusher edition baru ni tauuuuu 😍
Bukan apa sebab risau tak sempat grab nanti menyesal 😭
Untuk pembelian dan pertanyaan boleh terus click link di profile fazira 🔥

Website