Wawacosmetic_byzatii

Wawacosmetic_byzatii

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Wawacosmetic_byzatii, Health/Beauty, .

20/02/2022

Wawa Gift Set [ PROMO ]
Discount RM10 + FREE WAWA SCARF . 🌹🎁

Box exclusive sesuai untuk dijadikan hadiah . Ada perfume dan lipmate jgk tau . Perfect !

18/02/2022

Black box dapat harga sale ? Eh tak cukup tu wawa nak bagi WAWA SCARF SECARA PERCUMA ????! Biar betul

Ya awak ni bebetul punya , jangan tunggu lama lama awak , brg murah brg free dapat exclusive mcm ni , siapa taknak . Jom pm skrg

25/01/2022

Nak perfume bau level2 international ? Hah apa lagi , wawa ada keluarkan satu EDP perfume . Yang wangi , dan tahan lama . Xperlu spray sampai berkali2 . 😍

02/11/2020

LIP TREATMENT WAWA COSMETICS

✅ Effect bibir Munggil / Supple lips effect !
✅ Mengekalkan sel2 baik dibibir.
✅ Pinkish effect pada bibir.
✅ ANTI KEDUT pada bibir.
✅ SFP 15 , kekalkan texture bibir walaupun terkena cahaya matahari !
✅ Senang untuk di apply
✅ Sesuai untuk bibir terpekap didalam Mask muka .

Bertukarlah kepada Wawa Lip treatment hari ini . Bukan sekadar merawat malah mencantikkan !
Tak percaya ? Cuba lah Wawa Cosmetics Lip Treatment ! ❤️

24/09/2020

Ya tuhan sumpah lawa gila red edition ni kan😭😭
Nak keluarkan dari handbag, tacap depan orang pun sis bangga!! 🤭😆 bukan luar je ONs.. tapi isi pun ONs teruk girlsss😍

Photos 04/08/2020

HARI BAHAGIA semakin dekat??

nak TUNANG,KAHWIN tapi tak tahu nak bagi hadiah/hantaran apa?

Ataupun tak tahu nak hadiahkan mak or gf??

set MASJID kan ada !

jimat & complete utk si dia..

beli JIWA yg tersayang hanya dengan set ni ..confirm cair tau!

22/06/2020

Tercari cari special gift untuk diberikan yang tersayang? Jom dapatkan wawa love edition sekarang.
Apa yang korang akan dapat dgn harga rm69 ni?
-1 box exclusive. Dah xperlu wrap cntik2 dh tau nk bg gift. - 4 lipmatte warna yang berbeza
- 1 perfume for FREE ‼️
- 1 Gift Card. Boleh request nk tulis ucapan apa2 tau 😉
STOK ADALAH LIMITED TAU. KELUARAN SEKALI SAHAJA SEMPENA ANNIVERSARY WAWA ZAINAL DAN AERIL ZAFREL 🌹
JOM DAPATKAN SEKARANG ‼️

Www.wasap.my/60109890192/wawacosmetic

Photos 01/06/2020

Betul tak smua tergila gila kan lipmatte wawa love edition??? Sbb warna warna dia smua cantik weiii 🤩🤩 kalau mood nk pakai n**e, boleh pakai romance, kalau mood nk pakai bold sikit, pakai box mysterious. Skali calit je, terus berseri seri wajah uolls 🤭

Photos 17/05/2020

EIIII TAK S**A LAAAA PAKAI FOUNDATION ‼️MUKA BERPELUH BERCAPUK.

Korang ada masalah ni kan? Usha punya usha, ish mana la produk yg boleh nmpk effect putih natural. Mulus, sambil tu boleh merawat.

Dan yang pasti boleh pakai dekat sluruh badan dan muka juga ya. Nampak sekata je skin tone 😍😍

Product apa tu? Product WAWA MILKSKIN dari laaa😍 banyak feedback yg dh berpuas hati tau. Korang tunggu apa lagi? Cepat la putih gebu gebas juga!! Meh order skrg 🤩

Website