ms_shafiqah95

ms_shafiqah95

Share

Nak bibir cantik? Nak bibir gebu? Nak bibir lembap? Nak bibir menawan?
7AM adalah pilihannya. RM39 je awak οΏ½

Mengapa bayar lebih untuk lipmatte yang berkualiti dan setanding jenama antabangsa?

23/06/2020

maka x rse maka x cinta..hikhik....πŸ˜‹πŸ˜˜

Photos from ms_shafiqah95's post 23/02/2020

πŸ’„ 7AM LIPMATTE πŸ’„

Ramai yang kata, 7AM lipmatte ni mahal sebab jenama local tapi dorang tak tahu, kandungan 7AM ni mampu merawat bibir kerana ada honey bee venom dan vitamin E yang merupakan salah satu lipmatte yang mampu merawat bibir kering dan kusam.

Sekali dah pakai, confirm jatuh cinta tergolek-golek uolsss 😍😍 tak percaya ? uols boleh tengok feedback dari 7AM limpatte!

πŸ’‹ 7AM lipmatte ni sebab tak mengeringkan bibir, kandungan SPF 30 yang ada dalam lipmatte ni mampu merawat bibir kering dan bibir gelap.

This is 7AM LIPMATTE β€πŸ’„πŸ’‹

πŸ’„RM39.00

Berminat nak order boleh klik link wasap di bawah πŸ“žπŸ“²

Www.wasap.my/01136071481

Photos 20/02/2020

πŸ’„ 7AM LIPMATTE πŸ’„

Ramai yang kata, 7AM lipmatte ni mahal sebab jenama local tapi dorang tak tahu, kandungan 7AM ni mampu merawat bibir kerana ada honey bee venom dan vitamin E yang merupakan salah satu lipmatte yang mampu merawat bibir kering dan kusam.

Sekali dah pakai, confirm jatuh cinta tergolek-golek uolsss 😍😍 tak percaya ? uols boleh tengok feedback dari 7AM limpatte!

πŸ’‹ 7AM lipmatte ni sebab tak mengeringkan bibir, kandungan SPF 30 yang ada dalam lipmatte ni mampu merawat bibir kering dan bibir gelap.

This is 7AM LIPMATTE β€πŸ’„πŸ’‹

πŸ’„RM39.00

Berminat nak order boleh klik link wasap di bawah πŸ“žπŸ“²

Www.wasap.my/01136071481

Photos from ms_shafiqah95's post 18/02/2020

SIS MASIH CARI LIPMATTE YANG TAHAN LAMA & BILA MINUM TAK MELEKAT KAT CAWAN? 😍

7AM Lipmatte nie memang high pigmented, sbb tekstur dia yg best giler πŸ’‹

APA YANG BEST SANGAT PASAL 7AM LIPMATTE ? 😍😍

🌸 Light Weight / Rasa Ringan - Walaupon matte tapi tesktur 7AM lipmatte very light.
🌸Warna cantik dan trendy & tekstur terasa ringan bila dipakai, hanya sekali calit dh nampak cantik
🌸Tahan Lama, tidak tanggal lepas minum dan makan
🌸Tak Mengeringkan Bibir - (Argan Oil dan Vitamin E)
🌸Sekali celup sahaja dah cover full bibir, jimat!
🌸Mempunyai SPF 30
🌸Tidak mengandungi bahan kimia terlarang
Berminat nak order boleh klik link wasap di bawah πŸ“žπŸ“²

Www.wasap.my/01136071481/

@ Shah Alam, Malaysia

Photos 16/02/2020

These are the colors that your lips need which you can never go wrong with! 😚
Warna lipmatte 7AM ni memang sesuai untuk uols pergi ke mana-mana events or occasions! πŸ’‹πŸ’„
Bau dia wangi tau., paling best sekali pakai bibirterus nampak munggil πŸ‘„ auchhh..hihi..
Korang jangan lupa try tau πŸ™ˆ
Klik link di bawah okay
http://www.wasap.my/601136071481/lipmatte7am

Photos from ms_shafiqah95's post 16/02/2020

These are the colors that your lips need which you can never go wrong with! 😚
Warna lipmatte 7AM ni memang sesuai untuk uols pergi ke mana-mana events or occasions! πŸ’‹πŸ’„
Bau dia wangi tau., paling best sekali pakai bibirterus nampak munggil πŸ‘„ auchhh..hihi..
Korang jangan lupa try tau πŸ™ˆ
Klik link di bawah okay
http://www.wasap.my/601136071481/lipmatte7am

Photos 14/02/2020

7AM LIPMATTE πŸ’‹πŸ’„

7AM LIPMATTE TAK BERKETUL WALAUPUN SAPU BERULANG KALI 😱

7AM Lipmatte wajib ada dalam handbag & bag makeup perempuan. Serius texture smooth tak berketul, tak merekah bibir & melembapkan bibir sbb ada ekstrak Honey Bee Venom dan Vitamin E .

Sape nak 7AM Lipmatte yg super best ni?
Angkat tangan βœ‹πŸ» Jom lah grab sis oii! serious tak rugii 😍

Berminat nak order boleh klik link wasap di bawah πŸ“žπŸ“²

Www.wasap.my/01136071481

Photos 13/02/2020

7AM LIPMATTE CODE FIRST SEM πŸ’‹πŸ’„

Ciri-ciri:

Seakan warna chocolate terang/chocolate pudar. Nude/agak pucat and sangat sesuai untuk dijadikan base ombre 🀩

Sape nak CODE FIRST SEM? πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ
Angkat tangan βœ‹πŸ» Jom lah grab sis oii! serious tak rugii 😍

Berminat nak order boleh klik link wasap di bawah πŸ“žπŸ“²

Www.wasap.my/01136071481

Photos from ms_shafiqah95's post 12/02/2020

7AM LIPMATTE CODE FIRST SEM πŸ’‹πŸ’„

Ciri-ciri:

Seakan warna chocolate terang/chocolate pudar. Nude/agak pucat and sangat sesuai untuk dijadikan base ombre 🀩

Sape nak CODE FIRST SEM? πŸ™ˆπŸ™ˆπŸ™ˆ
Angkat tangan βœ‹πŸ» Jom lah grab sis oii! serious tak rugii 😍

Berminat nak order boleh klik link wasap di bawah πŸ“žπŸ“²

Www.wasap.my/01136071481

Photos from ms_shafiqah95's post 11/02/2020

Nak lipmatte saiz kecil senang buat travel?
Besar2 nk simpan kat rumah.

Jangan susah hati tau, sebab 7AM mini lipmatte kan ADA! 😍😍

Mane yang tak tahu mcam mane saiz minilipmatte 7AM macam mana, boleh tengok kat sini dulu

Jom la dapatkan 7AM minilipmatte 😍 Jimat pun jimat! RM20.

Berminat nak order boleh klik link wasap di bawah πŸ“žπŸ“²

Www.wasap.my/01136071481

Photos 09/02/2020

Nothing much

Photos 08/02/2020

My fav song.... 😘

Website