Amina Hussain
I'm Amina Hussain as known as Memoona Muslima, I create content about Beauty Guidance • Motivation • Lifestyle • Health Care • Health Tips • Beauty Tips
Hey there,
I'm Amina Hussain aka Memoona Muslima a home economics professional, also an expert in cookery and other aspects of household management. Health Care, Health Tips and Beauty Tips, My goals are to those women or female student who are not familiar with simple remedies and treatment with fruit and vegetables. I want to empower both male and female to give them knowledge about these thing
Sach kehtay hein keh Allah walay hi Allah se milwatay hein 🙏😓 Visiting Moulana Jalal ud Din Rumi (R.A) Shrine in Konya, Turkey
Experiencing Turkish Delights & Food Vlog 9
Cappadocia’s Secret Wishing Trees & Cave Houses Turkey Vlog 8,
After the magical hot air balloon ride in Cappadocia, we discovered a charming little souvenir shop with an incredible view of Cappadocia’s iconic valleys, rock formations and ancient cave houses! 😍
But the real surprise was just outside the shop…
Wishing trees covered with threads, locks, pieces of cloth and Turkey’s famous Evil Eye (Nazar Boncuğu), where people leave their wishes and prayers. 🤲
From hot air balloons to hidden traditions, Cappadocia has so much more to discover! ❤️
Turkey Vlog 8 🇹🇷
Finally jee, 😍Turkey Vlog 07 is uploaded, actually meanwhile Skardu chali g*i thi, is liye Turkey vlogs ruk gaye the, achanak Skardu kyun g*i, us ki bhi aik bari special waja hay wo bhi share karon gi, Skardu walay vlog mein...
Aap mein se koi hay jo guess kar sakay achanak Skardu janay ki waja???
12/08/2026
Turkey 🇹🇷ke 8 se 10 din hum ne bht enjoy kia
Country bht pyari hai dil krta hai wahin reh jao
Maine 1 bat notice ki hai ap sab ko turkey se dili lagao hai, pata nahi un ke dramas dekh dekh kar ya aur koi baat hay? Is ka jawab aap ney comments mein zaroor dena hay main bht curious hon is ka jawab jannay ke liye???
11/08/2026
Achay bhalay Turkey Vlogs chal rahay the 5 Vlog aa chukay the phir pata nahi band kyun ho gaye🫠
Almost, har dusri viewer ka ye hi sawal hay...🫢
Actually, Zahid ki birthday aa g*i thi 8th August ko, bachon ney 4 din ka resort book kawa kar flight ki tickets karwa di, aur un ki payment bhi Zahid ke hi card se kar di 👻 jab Zahid ke mobile pr amount debit ka message aya to wo becharay sir pakar kar beth gaye 😁
Bachon ney kaha ke ye hamari tarf se aap ki birthday ka gift hay aap dono husband wife honeymoon mana lo, ab Zahid ye bhi nahi keh sakte keh ye mere hi paison se ye kyun kiya, bachay kehte gift to gift hota hay chahay jis ke marzi peson se ho 🤣
Khair aik do din mein main wapis aa jaon gi and Turkey vlog bhi resume karein gay and aap ke liye maine yahan ka aik YouTube vlog bhi banaya hay, aa kar post karon gi😊
Aap ye batayen keh black maxi kesi lag rahi hay, ye maine apni tailor se bottom crop karwai thi warna ye itni long thi keh main malang dikh rahi thi😁
Our Balloon Was Torn 😨
Cappadocia Sunrise Hot Air Balloon Experience
Most awaited Turkey Vlog 6 is here 😍
Walking Experience Turkey Taksim Square, Istiklal Street & Galata Tower Vlog 4, Ab to mujhe bhi lagnay laga hay ke vlogs interesting hotay ja rahay hein 😍
Len jee, Turkey Vlog 3 with all basic details is ready to consume 😍
And thanks for everyone for liking my Turkey series... 👍
Hamaray guide sey hamari jaan kese chhooti? 😵💫
Aap logon ney last Turkey Vlog 1 par jo comments kiye keh chhoti chhoti detail batayen, to meine bhi decide kar liya keh jitna bhi content hay wo sara aap logon ke sath bina hesitation share karon gi 😍
Click here to claim your Sponsored Listing.
