afieqah_ainaabeauty

afieqah_ainaabeauty

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from afieqah_ainaabeauty, .

07/03/2021

Before real life begins ๐Ÿ˜‚

Photos from afieqah_ainaabeauty's post 06/03/2021

Other half โค๏ธ

06/03/2021

SUNTIKAN VAKSIN !

Kejayaan tu bergantung diri sendiri. Jangan putus asa. Semangat๐Ÿ’ช

04/12/2020

Salam jumaat semua โœจ

Fieqah yakin korang takkan pening sebab ainaa serum ni wangi. Yup, memang bau dia wangi sangattt ! Pastu texture dia tidak melekit dan senang meresap dalam kulit ๐Ÿฅฐ

Antara kandungan dalam ainaa serum ialah :

ALOEVERA
TIMUN
LAVENDER
ASPARAGOPSIS ARMATA
SOAPWORTS

Jangan lupa dap dap dap ainaa serum ni waktu pagi dan sebelum tidur. Sapu pam je dah cukup untuk cover satu muka ๐ŸŒน

p/s : sorry muka tak mampu secomel suara budak tu ๐Ÿ˜…

02/12/2020

SO FRESH ORANGE โœจ๐Ÿคญ

Tahu tak semakin meningkat usia semakin perlahan penghasilan sel-sel kulit baru. Bila sel kulit mati tidak dinyahkan menyebabkan pori pori tersumbat. Jadi penting kita buang sel kulit mati untuk proses pemulihan kulit ๐Ÿ’ƒ

Apabila sel kulit mati dibuang, penyerapan toner, serum, moisturiser akan lebih berkesan. Masalah parut jerawat, jeragat dan kulit kusam pun boleh diselesaikan ๐Ÿฅฐ

So macam mana caranya ?? Mestilah dengan . With natural ingredient yang buat muka rasa fresh dan tak kusam dah ๐Ÿ’• Janji tak curang dah.

READY STOCK
RM39 | 100ML
TAHAN 3-4 BULAN

Whatsapp fieqah ๐Ÿ“ฒ 0145240557 untuk fieqah guide korang dapatkan kulit yang sihat dengan ๐Ÿ˜ป

01/12/2020

Happy birthday my everything ๐ŸŒนโœจ

Tak terbalas pengorbanan ma selama ni besarkan kitorang adik beradik. Sakit ma kalau boleh taknak pun anak anak tahu, lapar ma sanggup tahan demi anak anak, cucu cucu.

Tahun ni susah sangat nak ajak ma keluar. Satu sebab ayah tak sihat, tambah pulak dengan covid. Ni first time bawak ma keluar. Tu pun sekejap je sebab dia cakap " aku ni badan je kat sini tapi fikiran kat rumah ". Can't imagine life without you ๐Ÿ˜ข Thank you for everything ma โค๏ธ

26/11/2020

Duduk santai baca buku,
Baca buku cerita cinta,
Saat aku bertemu kamu,
Aku langsung jatuh cinta ๐Ÿ˜œ

Kan dah cakap tak kenal maka tak cinta. Sama la dengan kakak fieqah ni, mula2 just try ainaa moisturiser yang fieqah punya. Dia cakap best, wangi. Then grab la satu ๐Ÿฅฐ

Pastu semalam ws ckp nak try set exclusive care pulak. Jimat RM19. Kalau tak best maunya repeat dok ?? Hehe

So satu lagi special box terbang ke Melaka. Untuk korang yang nak grab Ainaa + special box sempat lagi tau. Pembelian 3 dan ke atas fieqah akan letak dalam special box tu ๐ŸŒนโœจ Jangan malu2 whatsapp fieqah 014-5240557 ๐Ÿ˜˜

Photos from afieqah_ainaabeauty's post 24/11/2020

Kebanyakan orang yang nak kulit cantik, gebu putih dalam masa yang cepat mereka akan cari skincare yang ada 3 bahan ni :

๐Ÿ‘‰HYDROQUINONE
๐Ÿ‘‰TRETINOIN
๐Ÿ‘‰BETAMETHASONE

Dan fieqah adalah salah sorang daripadanya ๐Ÿ˜ญ Dulu fieqah tak tahu semua benda ni, tengok orang pakai elok dan kita pun pakai jgk. Memang tak dinafikan dalam seminggu dah dapat elok. Tapi tinggalkan kesan yang lama ๐Ÿ’”

Zaman uni fieqah b*k terdedah dengan matahari. Bila skin kita dah nipis, kena matahari sikit dah meyah meyah mintak menampar ๐Ÿ˜…

So taknak cakap banyak. Tapi elakkan skincare yang ada 3 bahan terlarang tu. Putih tak semestinya sihat, biar gelap tapi sihat dan tak memudaratkan kesihatan ๐ŸŒนโœจ

P/s: 2nd pic baru tamat latihan kemasukan komander baru UiTM ๐Ÿ˜ญ

23/11/2020

PONG PONG ๐Ÿ›ต๐Ÿšš๐Ÿš—

Fieqah dah sampai ni bawakkan ole ole untuk korang ๐Ÿ˜… Mesti tak shabar yang belai muka produk ainaa kan ?? Hehe

Jangan risau fieqah ada untuk korang. Cuma perlu ws 0145240557 atau DM je terus. Nanti kita roger ๐Ÿ˜‰

FREE LOYALTY CARD
FREE CONSULTATION
FREE GIFT EVERY PURCHASE

22/11/2020

SET BASIC CARE โœจ

Soalan yang kerap orang tanya " peserta ainaa fantasi pakai full set ke ?? " Sebenarnya mereka guna ainaa cleanser dan ainaa serum which is dia adalah basic care ๐ŸŒน

Sama juga untuk mereka yang baru nak try ainaa, fieqah suggestkan korang try dulu set basic care untuk kita tengok progress skin samada kulit awak boleh terima tak produk ainaa ni. Then baru boleh add on dgn sunscreen, scrub dan juga moisturiser ๐Ÿฅฐ

Perasan tak muka .husna dah takde jerawat aktif ๐Ÿ˜ Tinggal parut je yg memang ambil masa sikit untuk hilangkan. Apa perlu kita buat adalah konsisten baru lah dapat result yang woww kan ๐Ÿ˜œ

Fieqah, cleanser dgn serum ada stock tak ?? Insyaallah stock tak putus utk korang. Boleh terus ws 014-5240557 ๐Ÿ“ฒ atau DM okay ๐Ÿ˜‰

19/11/2020

Perasaan tak bila kulit jenis berminyak, pori pori kelihatan lebih besar ?? Sebenarnya pori pori wajah adalah lubang pada kulit yang berfungsi untuk mengeluarkan peluh dan minyak semulajadi. Minyak berlebihan menyebabkan pori menjadi lebih besar dan tersumbat akibat penumpukan kotoran dan juga sel kulit mati ๐Ÿ˜ฑ

So cara terbaik utk rawat masalah pori terbuka ni jgn skip skincare routine termasuklah sunscreen. Bila tak pakai sunscreen, kita akan terdedah dengan sinaran matahari. Igt tak kita belajar sains dulu proses mengembang dan mengecut ?? Perumpamaan dia macam tu. Hehe best pulak belajar sains zaman sekolah rendah ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

Bagi mereka yang ada masalah pori besar, fieqah suggestkan korang try set exclusive care. Terdapat cleanser, scrub, serum dan juga sunscreen ๐ŸŒน

Whatsapp fieqah ๐Ÿ“ฒ 0145240557 utk pertanyaan langsung ๐Ÿคฃ

Website