Syira Zii
I'm very optimistic. I'm happy-go-lucky, I guess. I try to be.
29/04/2022
Mood raya dah mai.. last day keje waktu ramadan.. happy holiday semua
04/04/2022
Salam Ramadan buat semua...
Mood kerja ramadan sudah tiba.. moga semua dilimpahkan rezeki dunia akhirat
Semoga hari ini lebih baik dari hari semalam
31/12/2021
Bye... Syira balik dulu... jumpa lagi tahun depan 😂
31/12/2021
5 SEBAB KENAPA SYIRA GUNA SABUN KELEMUMUR
(Terutama yang no 3 tu)
Sape yang pernah lalui dan alami jer yang fahami perasaan syira ni kan
1- kelemumur kat kepala
2- gatal2 sampai tahap garu
3- bila sikat habis penuh rambut dekat sikat
4- bila vacuum, penuh dengan rambut jer yg di sedut
5- bila mandi, rambut dekat lubang drain pulak
Sekarang syira tak risau lagi lepas jumpa sabun ni..tak sangka syira lepas pakai sekali jer dah terasa perubahannya
Time mandi pun jelas sekali rambut-rambut berguguran kat lantai dah kurang sangat kadang-kadang tak de rambut dah kat lantai..
Perasaan ni.. s**a sangat..
Terima kasih sabun hahaha...
Mana syira jumpa sabun ni... ni ha kat sini👇
https://honeyglowhq19.com/sabun-kelemumur/
31/12/2021
30/12/2021
5 SEBAB KENAPA SYIRA GUNA SABUN KELEMUMUR
(Terutama yang no 3 tu)
Sape yang pernah lalui dan alami jer yang fahami perasaan syira ni kan
1- kelemumur kat kepala
2- gatal2 sampai tahap garu
3- bila sikat habis penuh rambut dekat sikat
4- bila vacuum, penuh dengan rambut jer yg di sedut
5- bila mandi, rambut dekat lubang drain pulak
Sekarang syira tak risau lagi lepas jumpa sabun ni..tak sangka syira lepas pakai sekali jer dah terasa perubahannya
Time mandi pun jelas sekali rambut-rambut berguguran kat lantai dah kurang sangat kadang-kadang tak de rambut dah kat lantai..
Perasaan ni.. s**a sangat..
Terima kasih sabun hahaha...
Mana syira jumpa sabun ni... ni ha kat sini👇
https://shopee.com.my/product/118645738/12659139747?smtt=0.118647562-1640856455.9
25/12/2021
Happy weekend guys... misi menolong saudara mara
20/12/2021
Cakkk 😁
17/12/2021
Hmmm.... dia jadi lagi.. memang kena konsisten jaga rambut ni.. hanya ibu2 jer memahami
Tapi tu syira yg dulu la.. sedih ooo..
Semuanya bermula lepas salah sorang kawan syira rekemen syira guna sabun utk kurangkan rambut gugur.. syira ingat dia main2.. ye la tak kan guna sabun utk kurangkan rambut gugur kot.. bukan sabun ni guna untuk mencuci kan.. ada ke sabun untuk atasi rambut gugur ni
Tapiii... sebab x tahan tengok rambut gugut ni..nasib baik juga la syira cuba guna..
Sungguh tak tersangka... benda lain pulak yg gugur... apa yang gugur tu? nasib baik kelemumur yang gugur... rambut syira rasa macam dah tak gugur lagi... bila sikat rambut pun dah tak de yang melekat dekat sikat
Time mandi pun jelas sekali rambut-rambut berguguran kat lantai dah kurang sangat kadang-kadang tak de rambut dah kat lantai..
Perasaan ni.. s**a sangat..
Terima kasih sabun hahaha...
Percaya tak percaya.. boleh cuba tengok dia punya info dan testimoni kat sini dan boleh nilai sendiri tau
---> https://honeyglowhq19.com/dandruff-soap/
p/s: syira pun lepas tengok testimoni-testimoni dia la yang buat syira rasa yakin tu
