Youngliving.farahjamsari
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Youngliving.farahjamsari, Health/Beauty, .
03/10/2021
19/09/2021
Assalamualaikum
Dalam apa jua situasi sekalipun
Feelings nk buat untuk pertama kali itu mmg mendebarkan
takut.. cuak..
malu.. segan..
tak tau.. rendah diri..
Pelbagai rasa kan..
Tapi sampai bila ingin duduk sahaja?
Create a NEW YOU TODAY
Be a BETTER YOU from yesterday
Again, if you ada BIGWHY yang kuat, you akan teruskan lawan limiting belief you
So.. JUST DO..
You tak akan tau apa result you dapat selagi you tak BUAT
Kan?
Buat je ok!
🧚🏻♀️Sharing is Caring🧚🏻♀️
💕FarahJamsari💕
19/09/2021
Assalamualaikum!
Skill is not developed after 1 or 2 days
It takes multiple repetition
Contoh :
You x pandai nk masak
You x pernah memasak
Tapi.. once dah kawen, dah ada anak, YOU nak jadi yang terbaik, nk bagi makan makanan yang baik utk family
YOU akan belajar masak
YOU akan masak dengan penuh kasih sayang
Mungkin pertama kali x jadi
Cuba lagi
Buat lagi
Masak lagi
lama-lama, skill memasak itu akan terbit
dah tau banyak mana garam nak masuk
dah tau teknik dan tips kat dapur
kalau bertahun2 try masak asam pedas
lama-lama, pandai la tu..
yang tak jadi nye, kalau bertahun-tahun asyik Food Panda atau Grab jer asam pedas tu.
setuju? 😉
🧚🏻♀️Sharing is Caring🧚🏻♀️
💕FarahJamsari💕
19/09/2021
Assalamualaikum!!
Adakah anda jenis yang cakap "tengok la.. ada masa nnti saya join zoom"
Atau "OK! InsyaAllah, saya akan cuba luangkan masa"
If you NAK, you akan usaha utk MAKE TIME join segala kelas dan sharing session yang leaders atau team provide kan
tapi, if hati belum betul2 NAK, akan ada je alasan yang diberikan, dan sangat common, alasan itu berkaitan MASA
setiap orang ada 24 jam yang sama
nak berjaya, kita mmg kena MAKE TIME
Masa tak tunggu tau
Masa juga takkan dapat diputarkan
Jelas x?
🧚🏻♀️Sharing is Caring🧚🏻♀️
💕FarahJamsari💕
19/09/2021
Assalamualaikum
Tak tau nak buat caption
Tak pandai nk menulis
Tak reti nk buat post
Tak terer nk share
semua ni bukan ambil masa sehari dua
Ia memerlukan masa untuk develop kan skill itu
Skill menulis
Skill bercakap
Skill influence orang
Skill mengambil gambar
Atau juga.. skill buat reels 😂
We just need to START NOW and let the skills develop
Sebagai contoh.. buat je la Reels walau hauk pun..
lama-lama, pandai la kan..?
Contohhhh!!
kalau you nk buat bisness, tapi dalam masa sama you x reti nak buat copywriting sendiri.. dan you DUDUK DIAM TENGOK DAN BACA copywriting orang lain, tanpa you sendiri start menulis.. sampai bila2 you tak kan reti nk buat copywriting sendiri.
BUAT DAN PRAKTIS kan..
InsyaAllah..
lama-lama pandai la
Pahe dok tu?
If paham, drop some Love Emoji pls.. ❤️❤️❤️
🧚🏻♀️Sharing is Caring🧚🏻♀️
💕FarahJamsari💕
12/09/2021
Pernah tak dengar iklan Raya Petronas dulu, seorang ayah dan anak spend time bawah pokok
"ayah, tu burung apa?"
"Burung MURAI..."
ulang-ulang la si anak tanya
dan si ayah tak jemu jawab "burung murai nak, burung murai.." Jawab la dengan sabar.. dan sabar..
REPEAT..REPEAT.. REPEAT
Dalam business nie, kita kena belajar utk buat, dan buat lagi dan buat lagi..
if tak tau, TANYA dan TANYA dan TANYA lagi..
Tapi.. adab bertanya jangan dilupa
Adab menjawab juga jangan diendah
Either you seorang LEADER
atau you seorang Share or Business Builder yang akan jadi LEADER jugak nnti..
Sabar.. trust the process. REPEAT buat apa yang perlu dibuat. Tanpa giveup , tanpa marah,
Kalau dalam Geng HU kami - kami gelarkan ASTRO
itu la kunci kejayaan kami masing2..
ulang ulang ulang tanya
dan kami pun x jemu la ulang ulang ulang jawab 😂😂
Dapat sesuatu?
kongsikan
💕Sharing is Caring💕
🧚🏻♀️Farah Jamsari🧚🏻♀️
12/09/2021
"Just Beachy"
💚💚 Spearmint
🧡🧡 Tangerine
♥️♥️Bergamot
💕Sharing is Caring💕
🧚🏻♀️Farah Jamsari🧚🏻♀️
12/09/2021
Jangan pernah rasa segala "organizing" ini adalah task yang bermusim
Bagaimana nk rasa tersusun? again, list it down
dan kemudian, disiplin ikut buat sehingga selesai
dan kemudian, konsisten lakukan
kerana ini bukan la project yang ada timeline..
dapat sesuatu?
💕Sharing is Caring💕
🧚🏻♀️Farah Jamsari🧚🏻♀️
