Enaileaf ShahAlam
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Enaileaf ShahAlam, Beauty, cosmetic & personal care, .
Masha Allah orangnya dah lawa Tambah pulak dengan Inai kat jari nampk makin berseri π₯°
14/03/2022
Selesai cod inai 2 unit di seksyen 18 ..
Terima kasih adik beli inai dengan akak. π
04/03/2022
Sape perasan tangan nampak seksi bila ada warna kat kuku kan?
Tapi kita nak solat.. Jenuh la setiap kali nak solat nak kena cuci warna kat kuku.
Senang.. pakai je inai kat kuku.. Sape2 yg dapatkan Enaileaf dengan mawar, mawar akan ajr dia cara guna inai supaya inai tahan lama kat kuku & x cepat pudar jadi oren.
Lagi satu inai enaileaf ni tak ada cmpur apa2 pewarna sintetik. Hanya inai semata2. Merah pekat tu sbb ada cmpur minyak inai yg high gred quality.
Inai botol kecil rm15.. Botol besar rm26.90.. Free buffer kuku πππ barulah cantik sekata wrna inai kt kuku bila buffer.
Nak inai.. Klik link kat bio atau drop komen.
02/03/2022
ENAILEAF CUMA ADA WARNA MERAH JE.
Dia 100% inai tanpa campur apa2 pewarna sintetik. Sebab tu dia tak ada warna warni. Inai kan warna merah oren macam tu.
Inai ni memang betul2 serap ke dalam kuku dan kulit. Korang boleh guna tanpa was2 okey. π
Sape2 nak cuba inai kuku dri Enaileaf meh piyem mawar. Mawar cod skitar shah alam. Jauh2 kita cod by shopee.
27/02/2022
Wearing INAI CELUP from Enaileaf. Very beautiful with dark red colour in her hand. The henna will fade naturally and no added any sintetic colour.
Dark red colour comes from henna leaf and red henna oil which is the most high gred quality oil.
24/02/2022
1 kon boleh guna 15-20 pasang tangan utk corak simple. Ramai Pengantin puas hati bila guna inai lukis Enaileaf ni. Wrna merah terang sungguh. Susah nak pudar. Inai memang serap ke dalam kulit. Tonyoh guna sabun pun tak hilang kaler oren inai.
Satu kon rm15 jerr.. Jimat sangat. Yg penting kualiti dia A.
22/02/2022
Dah cuba Pasti jatuh hati dengan inai Enaileaf ni. Inai yg sgt berkualiti n yg paling penting inai serap ke dalam kuku dan kulit. Bleh guna tnpa was2 π
21/02/2022
Guna dari enaileaf. Tak pernah mengecewakan.. Puas hati merah inai Enaileaf..
Korang kalau nak berinai meh guna inai Enaileaf ni. Inai tanpa pewarna tiruan. Hanya daun inai & minyak inai.
Korang nak tips apa lagi
18/02/2022
RM15 ONLY !!! Untuk sebtol inai yang kaya dengan bahan2 berkualiti.
Rugi tak guna sebab kita ada campuran Essential Oil π + Minyak Zaitun + High Gred Henna Oil + Daun Inai.
Makin kerap korang tacap kat kuku, makin sihat dan cantik kuku uols π
Tekan apa tak tahu. Tiba2 tangan jadi parkinson π .
Nak bagi Lebih tahan lama & lebih pekat ???
enaileaf. The Best Henna Ever. π
