ms_shafiqah95
Nak bibir cantik? Nak bibir gebu? Nak bibir lembap? Nak bibir menawan?
7AM adalah pilihannya. RM39 je awak οΏ½
Mengapa bayar lebih untuk lipmatte yang berkualiti dan setanding jenama antabangsa?
maka x rse maka x cinta..hikhik....ππ
23/02/2020
π 7AM LIPMATTE π
Ramai yang kata, 7AM lipmatte ni mahal sebab jenama local tapi dorang tak tahu, kandungan 7AM ni mampu merawat bibir kerana ada honey bee venom dan vitamin E yang merupakan salah satu lipmatte yang mampu merawat bibir kering dan kusam.
Sekali dah pakai, confirm jatuh cinta tergolek-golek uolsss ππ tak percaya ? uols boleh tengok feedback dari 7AM limpatte!
π 7AM lipmatte ni sebab tak mengeringkan bibir, kandungan SPF 30 yang ada dalam lipmatte ni mampu merawat bibir kering dan bibir gelap.
This is 7AM LIPMATTE β€ππ
πRM39.00
Berminat nak order boleh klik link wasap di bawah ππ²
Www.wasap.my/01136071481
20/02/2020
π 7AM LIPMATTE π
Ramai yang kata, 7AM lipmatte ni mahal sebab jenama local tapi dorang tak tahu, kandungan 7AM ni mampu merawat bibir kerana ada honey bee venom dan vitamin E yang merupakan salah satu lipmatte yang mampu merawat bibir kering dan kusam.
Sekali dah pakai, confirm jatuh cinta tergolek-golek uolsss ππ tak percaya ? uols boleh tengok feedback dari 7AM limpatte!
π 7AM lipmatte ni sebab tak mengeringkan bibir, kandungan SPF 30 yang ada dalam lipmatte ni mampu merawat bibir kering dan bibir gelap.
This is 7AM LIPMATTE β€ππ
πRM39.00
Berminat nak order boleh klik link wasap di bawah ππ²
Www.wasap.my/01136071481
18/02/2020
SIS MASIH CARI LIPMATTE YANG TAHAN LAMA & BILA MINUM TAK MELEKAT KAT CAWAN? π
7AM Lipmatte nie memang high pigmented, sbb tekstur dia yg best giler π
APA YANG BEST SANGAT PASAL 7AM LIPMATTE ? ππ
πΈ Light Weight / Rasa Ringan - Walaupon matte tapi tesktur 7AM lipmatte very light.
πΈWarna cantik dan trendy & tekstur terasa ringan bila dipakai, hanya sekali calit dh nampak cantik
πΈTahan Lama, tidak tanggal lepas minum dan makan
πΈTak Mengeringkan Bibir - (Argan Oil dan Vitamin E)
πΈSekali celup sahaja dah cover full bibir, jimat!
πΈMempunyai SPF 30
πΈTidak mengandungi bahan kimia terlarang
Berminat nak order boleh klik link wasap di bawah ππ²
Www.wasap.my/01136071481/
@ Shah Alam, Malaysia
16/02/2020
These are the colors that your lips need which you can never go wrong with! π
Warna lipmatte 7AM ni memang sesuai untuk uols pergi ke mana-mana events or occasions! ππ
Bau dia wangi tau., paling best sekali pakai bibirterus nampak munggil π auchhh..hihi..
Korang jangan lupa try tau π
Klik link di bawah okay
http://www.wasap.my/601136071481/lipmatte7am
16/02/2020
These are the colors that your lips need which you can never go wrong with! π
Warna lipmatte 7AM ni memang sesuai untuk uols pergi ke mana-mana events or occasions! ππ
Bau dia wangi tau., paling best sekali pakai bibirterus nampak munggil π auchhh..hihi..
Korang jangan lupa try tau π
Klik link di bawah okay
http://www.wasap.my/601136071481/lipmatte7am
14/02/2020
7AM LIPMATTE ππ
7AM LIPMATTE TAK BERKETUL WALAUPUN SAPU BERULANG KALI π±
7AM Lipmatte wajib ada dalam handbag & bag makeup perempuan. Serius texture smooth tak berketul, tak merekah bibir & melembapkan bibir sbb ada ekstrak Honey Bee Venom dan Vitamin E .
Sape nak 7AM Lipmatte yg super best ni?
Angkat tangan βπ» Jom lah grab sis oii! serious tak rugii π
Berminat nak order boleh klik link wasap di bawah ππ²
Www.wasap.my/01136071481
13/02/2020
7AM LIPMATTE CODE FIRST SEM ππ
Ciri-ciri:
Seakan warna chocolate terang/chocolate pudar. Nude/agak pucat and sangat sesuai untuk dijadikan base ombre π€©
Sape nak CODE FIRST SEM? πππ
Angkat tangan βπ» Jom lah grab sis oii! serious tak rugii π
Berminat nak order boleh klik link wasap di bawah ππ²
Www.wasap.my/01136071481
12/02/2020
7AM LIPMATTE CODE FIRST SEM ππ
Ciri-ciri:
Seakan warna chocolate terang/chocolate pudar. Nude/agak pucat and sangat sesuai untuk dijadikan base ombre π€©
Sape nak CODE FIRST SEM? πππ
Angkat tangan βπ» Jom lah grab sis oii! serious tak rugii π
Berminat nak order boleh klik link wasap di bawah ππ²
Www.wasap.my/01136071481
11/02/2020
Nak lipmatte saiz kecil senang buat travel?
Besar2 nk simpan kat rumah.
Jangan susah hati tau, sebab 7AM mini lipmatte kan ADA! ππ
Mane yang tak tahu mcam mane saiz minilipmatte 7AM macam mana, boleh tengok kat sini dulu
Jom la dapatkan 7AM minilipmatte π Jimat pun jimat! RM20.
Berminat nak order boleh klik link wasap di bawah ππ²
Www.wasap.my/01136071481
09/02/2020
Nothing much
08/02/2020
My fav song.... π
