Birdnest by PNA Shah Alam

Birdnest by PNA Shah Alam

Share

BNE
BNFR
Smoothie Cream
BPS
BBS

26/08/2022

DENGAN FORMULA BARU YANG BOLEH BUATKAN 3 KALI GANDA LEBIH BERKESAN PADA WAJAHHH!!

JOMMMMM DAPATKAN SEKARANG!!

Sapa yang belum cuba tu , wajib cuba tau.. memang best ni.. tiap hari calittt, tiap hari jatuh cinta dah โค๏ธ

Dua puluh lima hengget jeee , memang mampu milik sangat๐Ÿ˜

http://www.wasap.my/601118601427/NakBirdnestBooster

Photos from Birdnest by PNA Shah Alam's post 11/08/2022

SMOOTHIE CREAM BY PNA BEAUTYZ๐Ÿ’œ
DAY CREAM PALING BEST ๐Ÿ˜

โœ… SPF 50
โœ… Berat 5gm
โœ… Tekstur cream pekat dan padat
โœ… Penggunaan tahan 1 bulan
โœ… Senang blend
โœ… Ikut warna darah kulit
โœ… Sesuai dipakai untuk semua tone warna kulit
โœ… Kulit sensitive juga sesuai pakai
โœ… Harga mampu milik (RM25-SM /RM27-SS)
โœ… Sambil merawat kulit, sambil glowing kan kulit.

http://www.wasap.my/601118601427/NakSmoothieCream

Photos from Birdnest by PNA Shah Alam's post 11/08/2022

BNFR ni Birdnest Facial Radiance. Pencuci muka yang ada dua fungsi.

MENCUCI & MAKEUP REMOVER. Tapi h@rga tetap 1 tau ๐Ÿฅฐ

BUkaN 2 fungsi ja banyak fungsi BNFR
Ni rupa2 Nye...

Wow ke WOW ๐Ÿ˜ฎ sangat2 Ni

Nanti mesti korang makeup tebal2 kan..mesti ssh nk tggalkan makeup..nk solat..nk mandi..soooo jom laa grab ni.. +MAKEUP_REMOVER

http://www.wasap.my/601118601427/NakBNFR

11/08/2022

GLOWING BERSAMA BNE๐Ÿงก

Sehari bersama BNE berpisah tiada.
Ada ajeee customer yang mencari.
Ada kadang tu sampai beli sekali banyak untuk buat stok.
Best kan??๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜

Korang wajib try hari ni.
Barulah sama cantik sama lawaaa๐Ÿ˜๐Ÿค—
Hah sebelum lupa, korang dah apply belum BNE hari ni? Kalau belum meh try 1. Wajib cuba tau๐Ÿ˜

Utk fast respond..

Tekan terus link ni ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡
http://www.wasap.my/601118601427/NakBNE

Website