ainaatasyanajiha

ainaatasyanajiha

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from ainaatasyanajiha, .

13/03/2021

Vintage pants SHNIMSTORE 💕

Live at 11 am. So jom dapatkan sekarang ❗

09/03/2021

😂😂😂

Terhibur aq nan benda ni💯

08/03/2021

Wanita Hebat❓

Wanita hebat ni bukan je luaran die yang nampak dia kuat tapi dia hebat jugak dengan dalaman juga tau iaitu iman. Macam mana nak jadi hebat ni?
Mestilah kuat hadapi dengan dugaan dan sentiasa bersyukur dengan apa yang telah dimiliki sekarang. Jom jadi wanita hebat seperti Aisyah ra, Khadijah dan sebagainya.




official

04/03/2021

BANYAK LAH BENDA NAK KENA FOKUS...

Haa nape tu merungut ke❓
Jangan pandang 'benda' tu sebagai alasan untuk kita merungut. 'Benda' tu is the good one you go on. Kalau 'benda' tu memenatkan kita dan tak beri manfaat just tinggalkan je. Dalam sibuk sibuk kita kejarkan sesuatu tu kita jangan sesekali cari bekalan kita untuk akhirat yang selamanya. Biarlah penat kita bermakna untuk diri kita.

So stop down and keep forward to your future 💪💪. Allah is always with you.




official

23/02/2021

About me✌️

How about you ❓




official

18/02/2021

BELAJAR VS KERJA❓

Yang mana lebih penting sebenarnya?
Dua dua PENTING. Sebab kalau kita tak de ilmu macam nak bekerja dan nak ada pengalaman tu kan. Betul tak?
So on my experience is buat dua ni dalam satu masa adalah memang penat. Tapi, buat apa kita mengeluh? Penat tu akan bertukar jadi "happiness moments" bila capai apa yang kita nak dalam hidup ni. Percayalah Allah itu Maha Kaya. Allah s**a orang yang mecari ilmu dan rezeki tau. Tak de siapa nak tolong kita berjaya kalau kita tak usaha untuk diri kita sendiri. Kalau siapa yang tengah down sekarang jangan down lama lama. Sebab akan rugi masa akan datang nanti.

Smart hard and you will get the best moment 💪.




official

05/02/2021

Perlu ke scrub muka❓❓

Jawapannya ialah perlu. Sebab dapat tanggalkan blackhead dan whitehead. Dan yang paling penting boleh menanggalkan sel kulit mati.
Ainaa scrub dikategorikan sebagai physical exfoliater. Tak semua orang boleh pkai physical exfoliater ni lagi2 orang yang muka berjerawat ❌❌.

Baiki skin barrier dlu oky👌.




official

02/02/2021

Semoga bermanfaat 💕




official

02/02/2021

Timbang kilo atau safe skincare ❓❓

Want do you want ❓




official

01/02/2021

Semoga bermanfaat 💕




official

01/02/2021

It's timw to cleans your skin with Ainaa Cleanser💕

Kita digalakkan untuk cuci muka sebanyak 2 kali sehari je. Sebab bila kita kerap sangat cuci muka akan menyebabkan skin kita dry tau. So pastikan lepas ni cuci muka pada waktu pagi selepas bangun tidur dan sebelum nak tidur.



official

31/01/2021

Semoga bermanfaat💕




official

Website