Sacha face oil hq
Sacha face oil
Dalam PERNIAGAAN takde konsep kau ambil REZEKI aku, REZEKI aku kau curi, kau tutup periuk nasi aku, tiada itu...
CLEAR that part. Kita buat je KERJA kita. ALLAH dah tetapkan REZEKI kita masing-masing ..
IN SHA ALLAH selagi kau USAHA ✅pasti akan ada hasil nya..
PERCAYA PADA REZEKI YANG ALLAH TETAPKAN 🥰🥰
ASSALAMMUALAIKUM 🌸 selamat pagi ❤️
13/01/2023
Penting ke face oil ?
Bagi as penting jugak untuk skin sebab face oil bolehh bantu hidratekan skin. Skin lembut , lembap je manjang taw bila belai tetiap hari . Gituhh😍
06/01/2023
SACHA FACE OIL LANDING GUYS‼️
OPEN AGENT STOKIS SACHA FACE OIL DAN SACHA SUNSCREEN ‼️
Jom join Sacha Fighters dan dapatkan pendapatan lebih tanpa had maximum.
Kita akan guide semua dari ZERO to HERO! 💪🏼❤️
Tekan link whatsapp dibawah 👇
Wasap.my/601139118409/sachaoil
SEBAK BILA ORANG TEGUR MUKA AKU BANYAK JERAGAT😭
Nasib baik jumpa dengan produk dan nie. Dalam Sacha face oil bukan sahaja diperkaya dengan minyak Sacha Inchi je taw. Tapi diperkaya jugak dengan Rose Alba oil, Lemon oil dan Peppermint oil.
Terus konsisten pakai sacha face oil dan Sacha Sunscreen, Muka terus glowing😍
Tekan Link whatsapp untuk order👇
www.wassap.my/601139118409/naksachasunscreen
“What we think we become”🤍
Betul la orang cakap kalau kita jumpa orang yang berjaya banyak tips niaga yang kita dapat. Alhamdulillah harini terpilih untuk join business gathering bersama founder dan sacha fighter😍
In shaa Allah, bila join bisnes nie korang akan dapat banyak ilmu baru dan semangat baru bila lemau.
Thankyou Nasreen Borhan untuk ilmu harini pakej dengan makan😍
Jom join . Sekarang as open 3 orang yang terawal untuk bersama sy dalam 😍
http://www.wasap.my/+601139118409/agentsacha
Foundation dah boleh tolak tepi !
Sacha Sunscreen ni 2 in 1 . Sunscreen+foundation . Siyess best giler sebab ringan sangat kat skin . Nampak flawless je effect dia . Jeragat pun tak berani muncul sebab dah pakai perisai kulit ni 💚
Kalau tengok depan2 lagi lawa tau kejadiannya😍
17/12/2022
Finally ! READY STOK! Bismillahirahmanirahim
Alhamdulillah akhirnya 🤲🏻 sujud syukur ya Allah. Dah lama plan nak keluarkan new item nie tapi hold dulu sebab nak bagi orang kenal dulu
Taraa ini laa wajah yang disorok selama nie. Tak lama lagi bakal keluar labour room. Tak mintak banyak pun moga new item ni dapat bagi manfaat pada semua orang. Amin amin
Yien sendiri excited taw tengok look dia. Untuk first batch ni yien releasekan yang trial pack dulu taw. See ! yang trial pack pun look menganciamm kan. Heff gitchoo ❤️
Sumpah ! lepas pakai lepas tu apply memang best sangat taw. Jangan lupa support yien okey hehe
www.wassap.my/601139118409/naksachasunscreen
17/12/2022
Alhamdulillah beranak lagi adik beradik sacha . so pasni kita dah ada set COMBO Face Oil + Sunscreen . sek awok jange duk wak pening deh? 🤣
Yang pasti dedua best and letops ! Masih menanti dengan penuh kesabaran dua beradik si hijau ni. untuk kalini sunscreen sacha kita keluarkan pack trial dulu dan yang pasti harga sangat sangat mampu milikk . so jangan lepaskan peluang untuk try yang pack trial 😊
As masih open agent modal yang rendah dan mix dua item nii kalau nak restock. at least tak membebankan team bila dapat moq mix tau? meh sape nak jadi orang terawal dengan sacha ☺️
Tekan Link whatsapp untuk order👇
http://www.wasap.my/+601139118409/naksachaoil
http://www.wasap.my/+601139118409/nakagentsacha
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Address
Tanah Merah
Tanah Merah, QLD
17500
