Heads by ikakuntum
Rambut rosak atau kulit kepala berkelemumur?
Danggg! Dua2 masalah ni memang buat kita tak relax. Especially yang free hair.
Kalau ada masalah rambut rosak sebab kerap guna hair dryer or terdedah dengan haba sangat disyorkan Treatment Mask. Ia bantu inject extra nutrients dekat rambut jadi lebih sihat.
Then if ada masalah kelemumur, scalp mask la jawapannya. Ada extract walnut, texture berbiji then bila letak di kulit kepala memang asyik betul. Sejuk berangin!
NakHeads
Www.wasap.my/601136845073/HeadsPlease
NakHeads
Www.wasap.my/601136845073/HeadsPlease
NakHeads
Www.wasap.my/601136845073/HeadsPlease
Siapa enjoy pakai these 2 hair mask?
08/03/2022
DO YOU KNOW IF YOU HAVE ITCHY SCALP, DANDRUFF OR EVEN DRY & OILY SCALP YOU CAN “FIX” IT WITH OUR BOTAMIX SCALP MASK!
Benefits :
1) to remove any “things” that clogged our follicles
2) to let the scalp absorb all the good nutrient & benefits from tonic
3) to get a fresh SCALP!
So freshen up your scalp now with our best selling SCALP MASK!
Do contact any of our for FREE CONSULTATION! ✨
NakHeads
www.wasap.my/601136845073/Headsplease
NakHeads
www.wasap.my/601136845073/Headsplease
NakHeads
www.wasap.my/601136845073/Headsplease
22/11/2021
"Stres rasanya bila rambut asyik gugur je 😭"
Lepas buat some research baru tahu hormon estrogen dan progesterone tu menurun dan buat hormon tak stabil. Itu yang masalah rambut gugur dalam kalangan orang perempuan ni tinggi.
Eh tapi diet, keturunan dan stres pun boleh jadi punca rambut gugur. Hurmm kena jaga semua ni la 🤔
Nasib baik ada Hair Loss by HEADS ni, so far guna memang berkesan. Nampak baby hair pun makin banyak 🤩
22/11/2021
Seharian pakai tudung ? Rambut bau kepam 😩”
Bukan badan je ada perfume. Rambut pun wajib. Especially yang bertudung rushing nak elak jammed tak sempat proper dry. Rambut berbau lepas tu bercabang. Stres!
So advance sikit kita add on Hair Perfume by Heads. Rambut kepam? Ish apa tu?
Saya Nak
Www.wasap.my/601136845074/Nakheads
Saya Nak
Www.wasap.my/601136845074/Nakheads
Saya Nak
Www.wasap.my/601136845074/Nakheads
22/11/2021
Jom kita nak share sikit pasal conditioner rambut. Nampak macam remeh tapi antara yang penting dalam penjagaan rambut .
TIPS ✨ Jangan SKIP conditioner 📍
SAYA NAK
www.wasap.my/601136845073/PMsayanakheads
SAYA NAK
www.wasap.my/601136845073/PMsayanakheads
SAYA NAK
www.wasap.my/601136845073/PMsayanakheads
21/11/2021
𝟭)𝗕𝗼𝘁𝗮𝗺𝗶𝘅 𝗛𝗮𝗶𝗿 𝗟𝗼𝘀𝘀 𝗧𝗵𝗲𝗿𝗮𝗽𝘆(HAIRLOSS SHAMPOO) : Mengurangkan rambut gugur, serta membantu menguatkan rambut, Juga sangat sesuai untuk jenis rambut yg berminyak
𝟮)𝗕𝗼𝘁𝗮𝗺𝗶𝘅 𝘀𝗼𝗼𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗿𝗲𝗹𝗶𝗲𝗳 𝘀𝗵𝗮𝗺𝗽𝗼𝗼(SCALP SHAMPOO): merawat kulit kepala supaya lebih sihat dan mengurangkan kelemumur dan rambut gugur serta masalah kulit kepala sepert jerawat,gatal dan eczema (proven result)
𝟯) 𝗕𝗼𝘁𝗮𝗺𝗶𝘅 𝗜𝗻𝘁𝗲𝗻𝘀𝗶𝘃𝗲 𝗥𝗲𝗺𝗲𝗱𝘆(TREATMENT SHAMPOO): Merawat rambut rosak seperti kering, mengerbang kasar, kusut dan bercabang. Sesuai juga untuk melembutkan rambut yg ‘over styling’ seperti kerap colour, bleaching dan rebonding
🔹𝐁𝐨𝐭𝐚𝐦𝐢𝐱 𝐍𝐮𝐭𝐫𝐢 𝐑𝐞𝐩𝐚𝐢𝐫 𝐌𝐚𝐬𝐪𝐮𝐞 𝐂𝐨𝐧𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐫
Fungsi: Rambut lebih lembut diurus dan lembab sepanjang hari. Mengelakkan rambut dari kering dan kusut. Conditioner juga melindungi rambut dari mudah putus dan bercabang.
Sayanak
www.wasap.my/601136845073/PMsayanakheads
Sayanak
www.wasap.my/601136845073/PMsayanakheads
Sayanak
www.wasap.my/601136845073/PMsayanakheads
21/11/2021
"Rambut saya rosak, then sensitive especially kulit kepala"
Not to worry darling!
SET TREATMENT BY HEADS kan ada!
Ada treatment shampoo untuk remove semua kotoran di rambut dan supply nutrients. Conditioner for instant softening dan treatment mask untuk bagi vitamin yang diperlukan oleh rambut.
Have a try and share with us your experience!
Sayanak
www.wasap.my/601136845073/PMsayanakheads
Sayanak
www.wasap.my/601136845073/PMsayanakheads
Sayanak
www.wasap.my/601136845073/PMsayanakheads
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Address
Jalan Pulai 84/8
Kangkar Bahru
81300
