Lina Beauty Titans
Leader Beauty Titans/ Trainer / Beauty Enterpreneur
20/07/2024
Alhamdulillah.
Seronoknya.
Subhanallah
20/07/2024
Bismillah
Kita di Event Choco Albab.
Alhamdulillah hari ni di Raikan di sini.
Terima kasih semua yang menyokong ...
09/04/2024
Assalamualaikum Semua
Alhamdulillah
akak baru bermula BISNES F&B.
Doakan akak ya.
Dan akak harapkan sokongan semua sahabat yang mulia.
09/04/2022
Suprised Bouquet Kuantan.
Alhamdulillah.
Sekarang kak lina ada add service bouquets untuk warga Kuantan
23/02/2022
Resdung RM25 di Kuantan
27/07/2021
๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐๐๐๐
Dengan Reenza Losyen ni je wehhh smua settel. Sepantas kilat semua berubah oii
Bukan je untuk cover part part lain . Tp rupanya merawat skli. Bagus betul kan kalau produk ade bahan Bird Nest ni.
๐๐ญ๐๐ฉ ๐ฌ๐๐ง๐๐ง๐ ๐ฆ๐ฎ๐๐๐ก , ๐๐๐AY ๐๐๐๐ ๐ค๐ฎ๐ฅ๐ข๐ญ ๐ฅ๐๐ญ๐จ๐ฉ๐ฌ๐ฌ.
06/07/2021
Anda rasa saya comeiii dokk? ๐
Baby lotion 5ml ,
Harga lajokk muroohh ,
๐ฅSlot Agent dibuka modal rendah
Www.wasap.my/60167057606/babyfighterreenza
08/06/2021
Mandi pakai SakaBiru
Sambil mandi sambil berurut hilang lenguh mami bekerja urus rumahtangga 1 hari.
Pastu dah siap bergosok kikis kulit mati sekali. Mami add on pulak mandian Bunga Zeeta. Bagi balancekan mood dan aura keiibuan. ๐
Dah siap mandi spray laaa Serum Mawar dan Energy Booster 1 badan. Untuk maintain mood.
Pastu pakai rosevera gel untuk cover skin mami yang dah tua ni. Bagi lembab lembab manja.
Last. Mami pakai Renza Lotion 1 badan untuk protect skin dari UV. Dan Renza lotion ni juga auto repair skin yang problem.
Bergitu rutin ME TIME kat umah untuk mami yang S**a Mandi.
Apa yang mami pakai itu jugakk laa mami
sha. re kat korang.
InsyaAllah
Semoga bermanfaat.
www.wasap.my/60167057606/linasecret
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Kuantan
25000
