Suria_Page
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Suria_Page, Melaka, Malacca City.
💰 Projek Duit Raya 💰
Hanya jual Lipstik
Sebatang lipstik keuntungan RM10
Cabaran mudah : Hanya jual 20 batang lipstik sahaja 😁
Mudahkan!!
Berminat klik link 👇
12/02/2019
Diamond Pen ni FREE lagi💋
Cityscape💞
Mary Kay Cityscape Eau De Parfume adalah minyak wangi elegant yang aromanya diinspirasikan dari landskap-landskap bandar paling glamour dan canggih di dunia. Bersesuaian dengan namanya, CITYSCAPE!
Bahan utama di dalam Cityscape adalah Phantomia Orchid, sejenis orkid yang paling susah nak jumpa dan hanya ada di Hutan Hujan Amazon. Rare tak? 😱
Sangat sesuai untuk wanita & jejaka moden dan elegant yang mahukan aroma minyak wangi yang menenangkan jiwa si pemakainya. It's so COOL. Sangat sesuai digunakan harian. Baunya sangat lembut lagi mendamaikan..
💎Forever Diamonds 💎
Mary Kay
Eau De Parfurm
60ml
▷Siapa yg mencari bau yang :-
🥰 Lembut menenangkan
🥰 Very feminin
🥰 Sentiasa segar
bila pakai terasa semahal mutiara boleh try Perfume Forever Diamonds ni. Siapa tak s**a bau yang kuat-kuat tu yang ni sangat sesuai untuk anda 💕
Berminat www.wasap.my/60129204503
12/02/2019
Serius wangi betul la bella belara ni🌹
Kalau ade plan mencari perfume untuk buat gift, hantaran .. apa kata kata try perfume ni 😉
Confirm akan repeat order lagi👍
Tambah-tambah ade 3 wangian dalam 1 botol 😲
Wajib la cuba satu 😉
Baru tau uniknye perfume bella belara drp mary kay ini
Berminat www.wasap.my/60129204503
Terbaik
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
28/01/2019
Apa bestnya 3 sekawan ni yang buatkan kulit jadi cerah, tegang, halus & wow!!??
Bila scrub kulit menggunakan Microdermabrasion Refine, kulit seakan-akan kena polish! Semua sel kulit mati yang melekat-lekat di permukaan kulit & dalam pori, samada yang baru atau yang lama degil melekat tu akan dibuang. Hasilnya kulit licin, halus & cerah! 🤗
Bila digandingkan dengan Serum+C, serum akan dapat menyerap serta merta & lebih jauh ke dalam kulit. Kulit akan jadi lebih tegang, cerah & berseri dari dalam! 😍
Akhir sekali Serum Pore Minimiser bantu legakan kulit selepas scrub & pada masa yang sama kecilkan liang pori. Jadi kulit rasa & nampak bertambah halus!! 😚
Ada promo yang best bulan ni. Rugi kalau tak grab. Nak tahu lebih lanjut? Tinggalkan message ye. 😘
Consultation saya www.wasap.my/60129204503
27/01/2019
RAHSIA MAKEUP TAHAN LAMA & TAK CRACK?
ITEM HOT YANG BUAT KULIT SAYA SEPERTI TIDAK BERMAKEUP😍
Benda paling WAJIB sekali ialah MOISTURIZER
MOISTURIZER (pelembap)!
Ramai yang s**a skip part ni dalam rutin skincare seharian sebab rasa leceh, rimas, melekit & macam-macam lagi la.
Tahukah anda yang Moisturizer ni ibarat air 💦 yang menyirami tanah kita (kulit) supaya kekal segar & bermaya?
Pilih la Moisturizer yang sesuai ikut jenis kulit. Nak pakai Moisturizer pun ada cara tau!
Kalau pakai Serum je tak boleh ke? Bukan tak boleh. Tapi sebab fungsi Serum tu ibarat baja🍃. Baja tanpa air, pokok pun tak boleh tumbuh dengan sempurna kan?😊 Lagi satu nak bagi tahan lama ialah Foundation PRIMER.
Kulit da cukup lembap, sapukan Foundation Primer p**a. Nanti segala 'kawah & bukit' akan disama-ratakan, baru la senang nak apply Foundation kan?
Pastu kulit AUTOMATIK nampak Glowing FLAWLESS gituuu.😘
Consultation bersama saya 😍
www.wasap.my/60129204503
25/01/2019
Mary Kay is About People and Love.. Bukan sekadar Bisnes Sahaja.. tetapi merangkumi semua..
Hai , Sesiapa yang berminat dalam bidang Bisnes kecantikkan , Yang ingin mengatur masa sendiri , Yang ingin menjadi Bos sendiri dan yang ingin mencari income dan membantu orang...
Daftarlah sebagai Perunding Kecantikkan Mary Kay yang Berdaftar dan bertauliah.
www.wasap.my/60129204503/peluangkerjaya
31/12/2018
Looking for New Business Partner! Siapa minat buat bisnes atau sedang mencari bisnes apa nak mula?
Meh sis share sikit tentang Mary Kay.. Kenapa sis s**a Mary Kay..
Mary Kay satu² syarikat yang mengamalkan balance priorities
❤️ God First
❤️ Family Second
❤️ Career Third
selain tu Mary Kay juga menawarkan peningkatan kerjaya kita semua beauty consultant tidak kita dari background apa pun. Full time atau Part Time.
💋 Recognition
💋 Hadiah bertimbun-timbun
💋 Career Car / Pink Car
💋 Diamond Ring
💋 Education
Education ni paling menarik.. Sebabnya tak ramai yang mula bisnes tapi tidak di beri latihan. Di Mary Kay anda di berikan free education secara online dan juga offline. Blended.
Anda kaki online? Atau anda s**a face to face? Its up to you.. Your choice..
Komen / DM / Wassap sis jika anda berminat untuk bersama-sama sis di Mary Kay.
Together We Achieve More
Suria
www.wasap.my/60129204503
16/12/2018
Perkongsian saya 😍
Semua teruja nak pakai Timewise Miracle 3D Set yang terbaru ni... Saya sendiri dah pakai, nampak perubahan kulit mendapat tona kulit lebih sekata dan dapat extra kelembapan.
Masih ramai tak perasan TW Miracle set dah diganti dengan TW 3D.
Dulu *Cleanser 3in1
Sekarang *Cleanser 4in1
Dulu Day Solution pakai dengan Age Fighting Moisturiser
Sekarang *Day Cream saja
Dulu Night Solution pakai dengan Age Fighting Moisturiser
Sekarang *Night Cream saja
Dan simple. Kurang 1 steps dalam pemakaian produk.
Day Cream dan Night Cream itulah pelembap dalam set TW 3D sekarang.
Cleanser nya sangat wangi dan berbuih sedikit tapi tak mengeringkan. Dan paling best, ianya *4in1
Ada *4M iaitu:
*Mencuci
*Membuang sel kulit mati secara lembut
*Menyegar
*Mencerah
Day Cream p**a dah siap ada *SPF30. Yang dah cukup melindung dari sinar UV jika kita hanya sekali sekala terdedah pada panas matahari. Atau tak perlu berjemur lama.
Sinar UV ni lah yang menuakan kulit dan menggelapkan kulit dan yang paling menakutkan, menyebabkan jeragat tu. Jadi nak tak nak, bila dah pakai TW 3D Day Cream, kita dah dapat pelindung sinar UV tu dah👌🏼
Night Cream p**a fungsinya untuk repair kulit pada waktu malam ketika kita sedang tidur (rehat) untuk tujuan memudakan semula dan menganjalkan semula kulit.
Perlukan rundingan saya jom click :
www.wasap.my/60129204503
06/12/2018
Anda dijemput hadir ke EVENT kami MK BOSS, Untuk berkongsi peluang Kerjaya hebat di Mary Kay, menyaksikan kejayaan wanita hebat di Mary Kay, merasai sendiri products hebat Top 5 Global Mary Kay.
Analisa keadaan kulit muka anda dengan alat PERANTI terbaru dari Mary Kay, belajar Cara penjagaan kulit muka sesuai dgn keadaan kulit muka yg sudah di analisa dan make over muka sendiri sambil di ajar oleh kami dgn products make Up hebat Mary Kay.
Dan anda juga dapat Lucky Draw, kalau anda bernasib baik, anda Boleh Bawa balik hadiah. Kemasukkan adalah PERCUMA.
Special dari saya, Bawa dua kawan dapatkan hadiah misteri dari saya untuk awak Bawa balik 💄
Daftar segera
Kalau berminat Nak join
Contact saya terus:
👉 Suriayati
Independent Beauty Consultants Mary Kay
📲 www.wasap.my/60129204503
01/12/2018
Siapa kata Mary Kay x follow Metallic Trend?
Ada!🥰🥰🥰
RM39 only!
RM39 only!
RM39 only!
Limited Edition Mary Kay at Play LipMatte Metallic , texture MATTE dengan METALLIC finishing.
5 warna pilihan yang pasti cepat habis :
💄🔥Petal to the metal (Rose gold)
💄🔥Strawberry steel
💄🔥Hot pink platinum
💄Champagne metal
💄Rich foil
www.wasap.my/60129204503/metalliclipmatte
Click here to claim your Sponsored Listing.
Telephone
Website
Address
Melaka
Malacca City
75250
